Отговор на въпроса „Какво ти е необходимо, за да станеш известен като Lady Gaga, The Weeknd или Sam Smith?“, ще получат тези, които се присъединят към уъркшоп планиран за 26 февруари в София.
Ако се чудите можете ли да станете новият голям музикален артист? Какви качества са необходими, за да впечатлите големите музикални компании? Телевизионните реалити предавания ли са правилната рецепта за такъв успех или има по-добър начин за постигането на тази цел?
Всички горепосочени въпроси и още много други ще бъдат обсъдени и изяснени от изпълнителния директор на “Universal Music Group, Greece” и интернет партньор на Lady Gaga – Джим Варонис.
По време на предстоящият семинар ще осъзнаете, че всъщност имате много общо с любимите си суперзвезди, а освен всичко ще се запознаете и с актрисата Диди Афродити, която е и един от най-големите инфлуенсъри в TikTok от Гърция! Освен актриса, комедиант и инфлуенсър тя е посланик на „Be You“- oрганизация срещу тормоза, основана от Джим Варонис. Основната ѝ цел е да повиши осведомеността, така че да подпомогне намаляването или предотвратяването на тормоза в училищата, на работното място или където и да е.
По-голямата част от семинара ще бъде проведен на английски език, а билети ще намерите в мрежата на bilet.bg
За повече информация посетете страницата на събитието във Фейсбук.