H&M представя „Моето избрано семейство”, кампания с послание „Семейството са хората, които те обичат, независимо от това кого обичаш ти“. Марката продължава с вълнение да празнува и застава зад LGBTQIA+ общността и да се интересува от теми, свързани с нея и отвъд.
Кампанията „Моето избрано семейство“ се фокусира върху концепцията за семейства извън кръвната и родова връзка, което е ключово за много хора, които са част от LGBTQIA+ общността и отвъд нея.
Избраното семейство символизира целенасочено създадените отношения с цел подкрепа и любов. Това, което ги събира заедно, е споделеното чувство на цялост. Кампанията на H&M „Моето избрано семейство“ събира именно такъв тип семейства, с особен акцент върху три от тях – от различни части на света, които споделят своята история и обсъждат теми, свързани със значението на семейството.“
„Приобщаването е дълбоко вкоренено в нашите ценности. Искаме да бъдем близки до нашите клиенти и колеги, затова трябва да разберем и искрено да приемем различните гледни точки. Една истински приобщаваща среда ще допринесе за по-добри решения и резултати“, казва Анн–Шарлоте Бердлинд, Head of HR H&M.
В глобалната кампания участват семейства от Испания, Южна Африка и Великобритания, както и семейства от Колумбия, Индия, Япония и САЩ.
„Семейството е чувство. Мисля, че всеки може да бъде част от нашето семейство“, казва Мартин Магнер, част от семейството, което участва в кампанията от Южна Африка.
Във връзка с кампанията ще бъде направено дарение на стойност 100 хил. долара до кампанията на ООН – Free & Equal, която защитава равните права и справедливото отношение към световната LGBTQIA+ общност.