След заслужена ваканция, София Куиър Форум „История на преобличането“ се завръща с втора част драг активности и представяне на още интервюта и фото-архиви, подготвяни през изминалите месеци.
Стартът на новия сезон ще бъде с тематично драг парти, озаглавено Triptych II, което ще покаже пърформанси на студенти от School of Kindness, Aether и парти с Войн Де Войн и Жулиета Интергалактика. То ще се проведе тези сряда в Tell Me от 21:00. Входът е свободен.
Триптихът е колаж от разнородни гласове, чиито пътища се пресичат тук, в София, в рамките на School of Kindness. Тази щастлива среща ражда желанието за преплитане на наративи под формата на многопластов ритуал, в който гласовете се наслагват в една въображаема цялост, съществуваща под формата на вечно променящо се място, едновременно за и вътре в себе си.
Анто Лопес Еспиноса (Мадрид, Испания) предприема лип-синк пътувания, чрез които собствени и чужди спомени се съчетават в своята множественост, за да поставят началото на номадски онтологии, в които перформативният субект едновременно се намира в различни времена и на различни места, където фрагментираните наративи биват въплътени. Чрез творбата си „Имам намерението това да бъде акт на любов” Еспиноса превръща сцената в технология на подкрепа, в способ тялото да действа като съд, в който спомените и перформативността се разяждат взаимно, със стремеж да се превърне в скитник из собственото си съществуване, колкото и разностранен да е този акт.
Анна Лунгуен (Париж, Франция) тества границите на интимността и идентичността, като изгражда наративи чрез присъствието на неясен Аз, предлагайки закачливи и медитативни звукови картини, които поставят въпроси вместо да търсят отговори — с цел да бъдат въплътени пропускливостта на времето и паметта. Тялото и неговият глас стават неразделна част от процеса на изследване на вътрешната многопластовост и безкрайния потенциал, криещ се в колективните разкази за пол, желание и грижа.
Войн де Войн (София, България) се стреми да формира колективен организъм и да изследва основните му качества. Това конкретно тяло е източник на съзнание, свързано с един различен modus operandi. За най-силно въздействие то често разчита на своята морфична и резонантна способност за комуникация. В сърцевината му остава колективното несъзнавано. Пространство в пространството, където различни качества биват репетирани, въобразявани, проектирани, реформирани, мечтани.