H&M с вълнение представя партньорството си с писателката и актриса Ирса Дейли-Уорд, чиято великолепна поезия говори за живота, женствеността и самооценката. Използвайки положително утвърждаващи думи и цитати на Дейли-Уорд, H&M създаде селекция от удобни домашни модели, направени от устойчиви материи като органичен памук и рециклиран полиамид. Цялата колекция ще бъде лансирана на hm.com на 11 февруари 2021, а ексклузивно онлайн вече е налична лимитирана селекция модели.
Привлекателността на колекцията между Ирса Дейли-Уорд и H&M се крие в духовността и успокоението, които носи. Цитати, взети от стихотворенията на Дейли-Уорд, като „Ако трябва да се сгънеш, за да се впишеш, не е правилно“ или „Сърцето ти е вечно“, са отпечатани на избрани модели, за да вдъхнат увереност и надежда. Ключовите модели включват панталон с висока талия с подхождащ суитчър със слоган, обемни тениски, безшевни скъсени блузи и уголемен суитчър с качулка.
„Бяхме толкова вдъхновени от силните и смели поеми на Ирса Дейли-Уорд, които вдъхновяват и дават кураж за себеизразяване. За нас беше привилегия да работим заедно върху колекция, която защитава такива положителни ценности“, казва Мария Йостблум, мениджър дизайн дамско облекло в H&M.
Силуетите са широки, обгръщащи клиента в комфорт и стил. Меките тонове на сиво и светло бежово преобладават в колекцията за успокояващо, обнадеждаващо усещане, а красивите зелени нюанси придават топлина. Самата Дейли-Уорд ще бъде главният герой на кампанията, разпространявайки надежда и даваща сила на жените да изразят себе си чрез поредица филми – всеки, от които изобразява нейните поразителни цитати.
„Надявам се тази устойчива колекция да успокоява, вдъхновява и докосва тези, които я обличат. Трябва да имаме кураж, за да имаме сила и увереност да се движим напред и да постигаме мечтите си. Вие сте дело на живота си“, казва Ирса Дейли-Уорд, писателка, актриса и разказвач.
„Последните месеци бяха трудни за много от нас и затова искаме да посветим тази колекция на грижите за себе си и положителните утвърждения. Обожаваме моделите и тяхното позитивно послание. Надяваме се и вярваме, че и нашите клиенти ще се почувстват по същия начин“, казва Мария Йостблум, мениджър дизайн дамско облекло в H&M.