H&M стартира нова технологична кампания за прайд

H&M стартира кампанията „Отвъд дъгата“ на 1 юни 2021 г., с която изрази подкрепата си към ЛГБТ+ общността и прайд месеца. С интерактивната кампания H&M дава платформа за разказването на лични истории, които хората могат да прочетат чрез новоразработено уеб приложение.

Клиентите и последователи на H&M могат да видят историите от кампанията, като сканират произволно знаме с цветове на дъгата през https://beyondtherainbow.hm.com/.

 
Банер Кабинет Дъга – 728×90
 

Сред участващите в кампанията са американската актриса и певица Mj Rodriguez, мексиканският инфлуенсър Héctor Trejo, датският актьор, модел и DJ Sus Wilkins и Chella Man – американски художник, актьор и активист.

Кампанията има за цел да вдъхнови хората да споделят своите собствени истории и да подкрепят основните ценности на разнообразието и равенството, които лежат в сърцето на всеки прайд. Разказаните истории са за любовта и омразата, за израстването и разкриването, за намирането на истинската любов. В тях участват хора от различни континенти, възраст, пол и сексуална ориентация.

Във връзка с кампанията ще бъде направено и дарение от сто хиляди щатски долара за ЛГБТ+ кампанията на United Nations Free & Equal.