Дългогодишна гей двойка участва в рекламна кампания за насладата от секса

Дългогодишна гей двойка взе участие в нова рекламна кампания, предизвикваща табутата и целяща да подчертае факта, че по-възрастните хора изпитват същата наслада от секса, както и по-младите хора. Британската кампания е проект на благотворителната организация „Relate“, която е известна с услугите си насочени към двойки, които се изправят пред кризи във връзката си.

Кампанията „Да поговорим за насладата от секса“ бе реализирана под формата на билборди, които бяха изложени на ключови места във Великобритания за две седмици, а по-късно бе продължена в печатни издания и онлайн. Тя включва разнообразие от снимки на по-възрастни хора, които се наслаждават на интимни моменти.

 
L’N’Q: House & Disco
 

От „Relate“ споделят: „67% от хората над 65-годишна възраст твърдят, че за секса между по-възрастни хора не се говори изобщо в медиите, а едва 20% от хората във Великобритания смятат, че е нормално да се говори за секс и интимност между хора над 60-годишна възраст.“