Новата реклама на Doritos за Мексико впечатлява с реализъм, мек фокус и артистичност, които надминават тези в редовите реклами около полувремето на Супербоул. Освен това, тя разказва ЛГБТ+ история, която завършва с щастлив край – нещо, от което всички имаме нужда в момента. Единственото, което ѝ липсва е песен на Трой Сиван и още 78 минути, за да се превърне в първокласен куиър филм.
Рекламата разказва за объркан баща, който се обръща към сайта Reddit за съвет относно това как да реагира на еднополовата връзка на сина му. Споделена на Коледа в YouTube със заглавието „The Best Gift“ („Най-хубавия подарък“), рекламата завършва с посланието: „Най-хубавия подарък, който може да направите е да приемете хората такива, каквито са.“
https://youtu.be/1evuibCr_5g