С новото видео за кампанията „Love Has No Labels“, неправителствената организация Ad Council и американската Национална футболна лига (NFL) обединиха сили, за да изпратят едно наистина въздействащо послание.
Клипът, който бе представен на Свети Валентин, е бил заснет по време на мач от първенството по американски футбол Pro Bowl. По отколешна традиция, в паузата между полувремената камера улавя и показва на живо на огромни екрани случайни двойки, от които се очаква да се целунат. Този път обаче, двойките са нетипични и показателни за многообразието в американското общество, което обиктовено остава скрито на подобни събития.
Според Ad Council, хората във видеото са „истински семейства, двойки и приятели от различни раси, религии, полове, сексуалности, физическо състояние и възрасти.“
За няколкото дни от премиерата си досега трогателното видео е било гледано близо 4 милиона пъти. Вижте го и вие:
https://www.youtube.com/watch?v=b-xScLIevw0