Според проучване: „ЛГБТ+ общността не е достатъчно представена в популярната култура“

Медийната репрезентация е важно нещо, особено за малцинствените общности.  Докато куиър хората продължават да се борят за все повече включване и приемане, ново проучване на MrQ твърди, че „ЛГБТ+ общността не е достатъчно представена в популярната култура.“

Управляващият директор на MrQ Савас Фелас споделя: „Развлекателната индсутрия е една от най-влиятелните в света, защото предава послания на милиарди хора по целия свят, докато те прекарват време в комфорта на собствения си дом. Изключително важно е тази индустрия да се стреми към повече ЛГБТ+ репрезентация в героите си, за да насърчи нуждата от информираност и приобщаване. Наблюдаваме прогрес в репрезентацията през последното десетилетие, но има още доста работа за вършене, преди това да стане норма.“

 
Банер Кабинет Дъга – 728×90
 

Както повечето от вас вероятно очакват, най-голям процент ЛГБТ+ герои се срещат в стрийминг платформите Netflix (7.6%) и Amazon Prime (6,3%). Сред най-оценените и популярни инклузивни сериали през последната година са „It’s a Sin“, „The Queen’s Gambit“, „The Boys“ и „Killing Eve“, а най-инклузивната анимация е „Rick and Morty“ с 2,7% ЛГБТ+ герои.