Нова реклама на „Картие“ предизвика противоречиви реакции, след като влюбена еднополова двойка бе представена като „баща и син“. Рекламата на пръстени е насочена към китайския пазар и показва няколко млади двойки, които носят пръстени, като сред тях виждаме и две еднополови двойки.
Видео версията на рекламата ясно подсказва, че двойките са влюбени. Двамата мъже, които карат заедно велосипеди се прегръщат през рамо и гледат заедно пръстените си, а двете жени танцуват заедно и държат ръцете си.
От The Guardian докладваха и за уеб-снимкова версия на рекламата, която се състои от кадри от видеото. Снимката на гей двойката е придружена от надпис: „Бащите и синовете също могат да бъдат приятели“. Потребителите в социалните мрежи реагираха негативно на това решение. Един от тях заявява: „Двамата изглеждат на еднаква възраст. Освен това, досега не бях виждал други баща и син, които да носят еднакви пръстени.“
Cartier 在中國的廣告為了符合国情,硬生生把已經拍好的男同志情侶說成是父子,把女同志情侶說成是朋友
大概因為父子買對戒真的太怪了,所以他們又加了一句「父子亦是兄弟」https://t.co/xcB8dmi3aI pic.twitter.com/Kx5UTBnm8y
— Faiching➰高端廢青💉𝐀𝐂𝐀𝐁 (@tropicalvoid) August 12, 2020