ЛГБТ+ репрезентацията в медиите прави хората по-приемащи

Според актуално проучване на организацията GLAAD, озаглавено „Включване на ЛГБТ+ хора в медии и реклами“, хетеросексуалните, които са виждали ЛГБТ+ хора в медиите през последните няколко години са по-приемащи и отворени към разбирането на куиър общността и проблемите, срещу които тя се изправя.

Проучването е направено сред 2031 пълнолетни хетеросексуални американци през ноември и декември 2019 година. Резултатите показват, че 48% от хората, които виждат често ЛГБТ+ хора в медиите и рекламите са приемащи. От тези, които твърдят, че не са попадали на ЛГБТ+ репрезентация в медиите, 35% твърдят, че са приемащи. От GLAAD докладват, че показването на куиър хора в медиите е довело и до все по-засилено приемане на бисексуалните и небинарните.

 
Банер Кабинет Дъга – 728×90