Невероятният и разпознаваем почерк на Кийт Харинг отличава новата колекция на H&M. Марката представя мъжка селекция от суитчъри, тениски и аксесоари, изобразени с емблематичните рисунки на американската поп-арт легенда.
Кийт Харинг създава собствен уникален визуален език, съчетавайки хумор и символика, както и важни социални послания. Именно това е причината неговото творчество да устоява във времето. Колекцията на H&M съдържа ежедневни модели като обувки, къси панталони и якета с емблематичните десени на Харинг. Снимките за кампанията са дело на фотографа Тео Уенър, заснети до известния стенопис „Crack is Wack“ в Източен Харлем, Ню Йорк. Харинг посвещава голяма част от работата си на послания противопоставящи се на насилието, наркотиците, както и борещи се за равенство между половете.
Творчеството на Кийт Харинг e обичанo еднакво, както от възрастни – фенове на изкуството, така и деца. Когато бива диагностициран със СПИН през 1988 г., Харинг основава the Keith Haring foundation, за да осигури финансиране на различни благотворителни организации. Славата никога не променя стила и изкуството му, а неговите герои запазват харизматичното си и миловидно излъчване до последната му творба.
Колекцията ще бъде налична онлайн на hm.com на 1-ви юли.