Компанията за бисквитки Oreo пуснаха реклама на Световния ден на разкриването (11 октомври), показваща куиър жена, която планира да запознае приятелката си с родителите си. Докато майката и сестрата на протагонистката реагират топло и приемащо, баща ѝ изглежда изненадан и объркан. За щастие до края на 3-минутната реклама той показва подкрепата си по изненадващ и впечатляващ начин.
Рекламата на Oreo е част от кампанията им „#ProudParent“ (#ГордРодител), която се реализира в сътрудничество с организацията за ЛГБТ+ родителство PFLAG. От компанията заявяват: „Искаме да покажем с инициативата си, че любовта и приемането са важна част от здравословното развитие на ЛГБТ+ младежите и да вдъхновим родителите да подкрепят открито децата си.“
Може да гледате рекламата тук:
A loving world starts with a loving home. Watch OREO's new film #ProudParent
— OREO Cookie (@Oreo) October 8, 2020