H&M отново се съюзява със световно известния музикален фестивал Coachella Valley Music and Arts Festival, създавайки съвместна колекция облекла за момичета и момчета #HMLovesCoachella. Вдъхновявайки се от идеята за приключенията по време на път, H&M постига една неповторима стрийт колекция, подправена с игривост, лекота и чувство за принадлежност. #HMLovesCoachella влиза в магазините по целия свят на 31 март, а също и онлайн.
Колекцията съчетава емблематични модели и неподправена свобода. Настроението, което създава, насърчава за изразяване на собствен стил, комбинация на различни елементи и споделяне на послание за лекота и безгрижие.
За момичетата колекцията включва блузи с фолклорни елементи, горнища с мъниста и ресни, гащеризони с ярки принтове, срязани дънкови панталонки и задължителните шапки с периферия, слънчеви очила и боти. Ключови предложения за момчета са тениските със щампа и контрастиращите ризи, бермуди и дънкови панталони.
„H&M бе първият бранд, който обедини сили с Coachella за създаването на една цялостна модна колекция. Успехът на начинанието бе внезапен и всеобхватен, затова модната верига и организаторите на фестивала са решили да продължат партньорството си и през предстоящия сезон. „Обожаваме Coachella, защото уважаваме демократичния дух и пристрастяващото изживяване, които създава. За нас Coachella позволява да изразим енергията си чрез модата и музиката, и именно това демонстрираме с колекцията си“, коментира Рос Лийдън, дизайнер в H&M.
За втора поредна година H&M ще има pop-up store на самия фестивал и голяма H&M шатра, където посетителите ще могат да закупят модели от ексклузивната колекция, да отпочинат и да се насладят на интерактивни занимания.
Източник: H&M България