Отворени позиции
За компанията
Sofia Enterprise Accounts Transaction Support with German and English language
Sofia Enterprise Accounts Transaction Support with Spanish and English language
Sofia Accounts payable administrator with Portuguese and Spanish
Sofia Inside Sales Opportunity Representative with German and English
Sofia Sales Development Representative with French and English
Sofia Sales Development Representative with Spanish and English
Sofia Technical Support L1

Комбинирайки дългогодишен опит и специализирани умения в над 40 индустрии, ние предлагаме технологични, оперативни, стратегически, консултантски и бизнес дизайн услуги.  Нашите 738 000+ служители в 200+ града по света стоят зад обещанието да развиват технологиите и човешката изобретателност всеки ден. Ние приветстваме промяната, като създаваме добавена стойност и възможност за споделен успех за нашите клиенти, акционери, партньори и общности.

През 2022 г. отново сме сред най-уважаваните компании в света, според класацията на сп. Fortune – World’s Most Admired Companies, за 20-та поредна година.

 
Банер Кабинет Дъга – 728×90
 

В България присъстваме чрез Технологичен център, ангажиран с най-предизвикателните проблеми на редица индустрии и организации. Комплексните решения, които предоставяме, са разработени с помощта на най-съвременните глобални технологии. Основната ни цел е да насърчаваме дигиталната трансформация в световен мащаб, успоредно с бързо развиващите се иновации, които позволяват на клиентите ни да увеличат своите приходи и да се превърнат в най-добрата своя версия. Към момента, нашият Технологичен екип изпълнява глобални проекти с висока сложност в широко портфолио от индустрии – електронна търговия, търговия на дребно, застраховане, банкиране, телекомуникации, автомобилостроене, публичен сектор, туризъм и култура. Ние сме водещ системен интегратор за SAP, Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Adobe, Workday и други иновативни технологични партньори. Някои от платформите, които активно интегрираме, са SAP Commerce Cloud, Intershop, MuleSoft, Adobe AEM, IBM Sterling, CommerceTools и др. В допълнение, изграждаме и цялостни персонализирани решения за своите клиенти, базирани на микро услуги. Работим с Java, JavaScript/Typescript, React, Angular и Python. Партнираме си и работим активно с най-големите доставчици на облачни технологии, като AWS, Google, Azure и др.

Присъеденете се към екипа ни. Вашите умения, любопитство и талант ще се превърнат във врата към безгранични възможности за растеж!

Център за интелигентни операции, специализиран в сферата на застраховане, продажба на технологични решения и продукти (digital inside sales) и звено за нормативно съответствие (KYC).

Какво всъщност представляват „Интелигентните операции“?
Те включват прилагане на стратегически подход за усъвършенстване на оперативните модели на функциониране в компаниите. Интелигентните операции стимулират иновациите, подобряват клиентското преживяване и позволяват на бизнеса да вземе по-бързи и оптимални решения за развитие. Нашите екипи владеят един или повече от следните езици: английски, френски, немски, италиански, испански, португалски, холандски, гръцки, арабски, турски, руски и много други.

За да утвърдим мястото си на доверен работодател и лидер, инвестираме в обучението и развитието на своите служители. Предлагаме богата програма за развитие, повишаване на квалификацията и преквалификация, които подобряват и надграждат професионалните умения. Предходен опит в областта не е задължителен.

За компанията

Брой служители в световен мащаб: 738 000+ души в 200+ града по света
Брой служители в България: 1100+, разпределени в два екипа – Технологии (300+) и Интелигентни операции (800+)
Градове в България: София и Пловдив; Варна, Бургас и Русе (дистанционни позиции)
Година на учредяване на компанията: 1989 г.
В България от: 2015 г. (Технологичен център), 2021 г. (Оперативен център)

Възползвайте се от предимството на гъвкавия пакет от социални придобивки!
Знаем, че ежедневието ви се променя – и сме готови да посрещнем и надхвърлим вашите очаквания! Всички наши служители могат сами да избират измежду широко портфолио от социални придобивки всеки месец, според индивидуалните си предпочитания. Месечните ваучери за храна, застраховката живот и допълнителният луксозен пакет за здравно и дентално застраховане са задължителни. Можете да ги надграждате по избор, измежду голям брой допълнителни предимства, сред които допълнителна здравна застраховка за член на семейството, карта за гориво или обществен транспорт, MultiSport карта за служител и член на семейството, масажи в офиса и ваучери за подаръци, като всеки месец избирате най-релевантните възможности за вас.

И още:

  • Конкурентно заплащане
  • Допълнителен бонус, в зависимост от представянето
  • Хибриден модел на работа
  • Възможност за избор на оборудване за работа от вкъщи
  • Възможност за закупуване на акции
  • Придобиване на сертфикати за специализирани компетентности в областта на технологиите и интелигентните операции
  • Регулярни обучения за надграждане на познанията и уменията
  • Достъп до голям брой безплатни курсове
  • Толерантна и приобщаваща работна среда за родители
  • Безплатни билети за посещение на конференции и семинари
  • Индивидуален кариерен консултант
  • Програма за подпомагане на служителите

Присъединете се към екипа! Нека заедно създадем положителна и устойчива във времето промяна.