5 СЪВЕТА ЗА ПО-ГОЛЕМИ РЪЦЕ

 
BHK Banner
 

Как да напомпате бицепсите си до степен, в която всеки да се заглежда по вас? Или поне по тях. Ето няколко съвета на фитнес експертa Adrian James.

1. За да успеете, първо трябва да се провалите. Ключ към изграждането на големи ръце е да изтощите мускулите, достигайки до момента на провал. Ако усещате, че може да направите повече повторения след края на серията си, продължавайте да правите.

2. Хубавите неща се случват на тези, които внимават. Не бързайте, когато завършвате повторенията, особено, когато спускате и оставяте дъмбелите. Бавното, контролирано спускане ще държи мускулите ви под напрежение за по-дълго.

3. Овладейте! За да повишите ефективността на сериите, пробвайте да смените захвата си, като промените позицията на палците си. Това ще накара трицепса и бицепса да работят по-усилено.

Man-Biceps-Curls

4. Дайте си почивка. Ако искате по-големи ръце твърде вероятно е да се опитвате да ги тренирате с всяко влизане във фитнеса. Оставете си поне два дни между тренировките за ръце, за да дадете време на мускулите да се възстановят.

5. Трицепсът подобрява бицепсът. Независимо, че най-видимата част от ръката е бицепсът, не бива да забравяме, че по-големите мускули всъщност са трицепсите. И като такива те изискват също толкова внимание, колкото и бицепсите, ако не и повече.

 

Хареса ли ви статията?