Шампион за ЛГБТ+ права разкрива тайната на автентичното многообразие в бизнеса

Изминалият прайд месец събра ЛГБТИ+ общността из цяла Канада и даде шанс на работодателите да представят своите платформи за многообразие. Какво би могла да направи една организация за да изрази подкрепата си към своя ЛГБТИ+ екип?

„Работодателите трябва категорично да заявят подкрепата си спрямо своите ЛГБТИ+ служители. Могат да го направят чрез писмени политики, организиране на социални събирания за ЛГБТИ+ служители или социални бизнес срещи,“ каза Къртис Спарър, мениджър в Bospar – PR фирма, спечелила приза „Най-добра бутикова агенция на 2018 г.“ на списание PRWeek.

 
L’N’Q: House & Disco
 

Макар да има много искрена подкрепа от организации, целящи да променят статуквото, има и работодатели, които предпочитат да дават празни обещания, свързани с каузата, вместо да я усъвършенстват. „Като човек, израснал през 70-те и 80-те години на двайсти век, когато общоприетото мнение гласеше, че да си гей е лошо за бизнеса, аз все още съм благодарен за угаждането и празните обещания“, шегува се Спарър.

„Шегата настрана, най-голямата опасност от празните обещания е, че създават впечатление, че компанията не е сериозна в другите си дейности. Хората възприемат действията на дадена компания към повече многообразие като индикатор за етиката и бизнес подхода ѝ.“

Попитан каква ще е средата за ЛГБТИ+ служителите след 10 години, Спарър прогнозира: „Смятам че компаниите ще бъдат по-отворени към транс и интерсекс общностните, тъй като тези групи не получават достатъчно внимание.“

„Също така очаквам да вложат повече усилия в събирането на различни групи на работното място, за да могат не само ЛГБТИ+ хората да получават подкрепа, но и други групи, които са били лишени от тази възможност в миналото. Все пак, общата работа води до по-добро взаимно разбиране. Това ще създаде работно място на високо доверие и висока продуктивност.“

„Изследванията показват, че колкото по-многообразна е дадена компания, толкова по-голям е успеха й. Тайната – надявам се да не звуча като един от онези мотивационни плакати – се крие в развиването на социалните връзки, които ще съборят бариерите и ще подсилят взаимното доверие, което ще доведе до споделено чувство за успех.“