Какво виждате, когато гледате плаката по-долу? Щастлива влюбена двойка, слушаща музика, или „неестествен и обиден“ среден пръст за брадатия старец в облаците?
Една от най-големите американски фундаменталистки християнски организации вижда второто.
Рекламата на хотелската верига Hilton беше публикувана в юнския брой на списание Travel and Leisure. Както може да се предположи, приобщаващото послание събуди гнева на редица крайнодясната American Family Association, която работи за налагане на своите ултраконсервативни християнски ценности в обществения живот.
В съобщение в сайта на групата се казва, че вместо да „промотира хомосексуалност“, компанията е трябвало да изобрази в рекламата си „двама мъже, играещи тенис, карти или обядващи“.
Ние пък можем да добавим няколко предложения, които биха докарали на фанатиците нервна криза.