Немското издание на списания GQ стартира кампания „Джентълмени срещу хомофобия“, целяща да разпростре посланието за любов и да осъди нетолерантността в Европа и света. Мъжкото лайфстайл списание е познато главно с рекламите на скъпи коли, аксесоари, дрехи и секси жени по страниците си. За кампанията, наричана още #Mundopropaganda (игра на думи с „от уста на уста“ и пропаганда с целувка), GQ са привлекли 13 мъже знаменитости, с които да заснемат фото-сесия. Относително непознати извън територията на Германия, зад лицата от кадрите всъщност седят актьора August Diehl, певецът Herbert Gronemeyet и музикантите от бандата Revolverheld. Снимките от кампанията трябва да се появят из цялата страна на постери, билборди и в градския транспорт.
„С #Mundopropaganda искаме да дадем ясен знак в подкрепа на едно свободно общество,“ отбелязва главният редактор на списанието Jose Redondo-Vega. „Нетолерантността, с която се борят все още хомосексуалните, е шокираща!“ Той добавя, че знаменитостите, осмелили се на целувка пред камерите, са показали „забележителен кураж“.