David Gandy е истинска загуба за гей света, но не пречи да бъде наш вечен блян. Най-успешният модел мъж през последните няколко години пусна на пазара свое бельо за гиганта Marks & Spencer, а сега ни гледа намръщено от корицата на февруарския брой на гей списанието Out. Моделът признава, че е трогнат от вниманието на своите гей фенове, но че не му се случва често да бъде свалян от мъже. „Но аз съм в модната индустрия от години, а в нея много от дизайнерите и креативните хора са гей, така че винаги флиртуваме и имаме поводи да се посмеем.”
В интервюто за Out Gandy коментира и своята прочута реклама за парфюма на Dolce & Gabbana „Light Blue” през 2007 г., в която той е само по изрязан бял бански. „Това може би беше най-важният ден в моя живот като модел – без този кадър аз нямаше да бъда в положението, което съм днес.”
За марката си от 28 модела бельо Gandy споделя, че е търсил комфорт и удобна кройка, както и високо качество на тъканите. „Исках бельото да е като втора кожа и позовавайки се на коментарите на други мъже, мисля, че постигнахме успех.” Gandy говори за други мъже и бельо, ех…