Близо 650 000 души в Европа са ХИВ позитивни и не го знаят. Това говорят неприятните статистики, но също неприятно е, че мнозина от тях са потенциална заплаха за партньори, които може да заразят, защото не подозират, че са преносител на вируса. Важно е да се изследвате контролно, независимо дали се чувствате напълно здрави. Сега една духовита, за съжаление не гей рекламна кампания, ни напомня за превенцията.
Френската организация за борба с разпространението на ХИВ и СПИН Aides е избрала за канал впечатляващо добре направена история, дело на агенция TBWA в Париж и предназначена за телевизионния ефир. Филмът от една минута се казва „Пинокио” и разказва за краткия флирт на красиво младо момиче с необичаен мъж. Всичко започва на шумния дансинг в дискотека. В развоя на кадрите се разбира, че мъжът всъщност е дървена кукла с доста добро телосложение. Вероятно си мечтаете да попаднете на подобен „дървен“ индивид, но внимавайте дали казва истината за себе си. Aides е една от най-успешните организации за борба със СПИН в света по отношение на видеокампаниите и тази го доказва.