Обновената пролетна колекция бельо David Beckham Bodywear влиза в избрани магазини по целия свят от 4 февруари. В България предложенията ще бъдат налични в магазина на H&M на бул. Витоша и онлайн на hm.com.
По повод колекцията спортистът и модна икона Дейвид Бекъм споделя: „Всичко в моята колекция бельо за H&M е неподправено и автентично. В селекцията ми влизат единствено модели, които аз самият бих носил! Стремя се да създам линия с високо качество и красив дизайн на достъпна цена. Ето защо постоянно развивам колекцията като прибавям класически модели като блузи и спортни панталони, които бих носил у дома.“
За пролетта на 2016-та колекцията David Beckham Bodywear за H&M се фокусира върху спортните класики, важни ключови модели като блузите и спортните долнища, но с нови кройки и модерни детайли. Неутралните цветове преобладават в селекцията, която продължава да разгръща границите в неформалното мъжко облекло.
„Истински горд съм с колекцията си бельо за H&M. Харесва ми колко важни модели можем да предложим като допълнение за мъжкия гардероб. Това е всичко, което един мъж търси в облеклото за свободно време – от бельото до този свеж прочит на спортните класически модели, които нямам търпения да сложа!“, казва Дейвид Бекъм.
„Суитчърите и спортните панталони са ключови модели за мъжете в днешно време, защото могат да бъдат носени в много комбинации и различни ситуации. Предложенията от David Beckham Bodywear за H&M развиват точно тези типове облекло, като в същото време запазват детайлите, които ги превръщат в класики“, коментира Андреас Льовенстам, Главен дизайнер мъжки облекла в H&M.
Блузата с обла яка придобива нова визия с неподгънати ръбове и обърнати шевове. Суитчърът има цип отстрани вместо шев с цел проветряване и лекота на движението. Цветовете, в които ще се предлага, са черно, сиво и каки.
Спортният панталон има всички важни технически детайли като джобове с цип и връзки на талията. Моделът е изработен от памук в сив меланж. Тениските и топовете завършват темата в колекцията с ефектни детайли и неутрални нюанси.
Тези сезонни предложения се присъединяват към основните продукти бельо на Дейвид Бекъм за H&M, които са налични в магазините още от старта на партньорството през 2012 г. Колекцията е пример за успех още от самото начало, осъществявайки стремежа на Бекъм да създаде предпочитан бранд за бельо, неизменна част от гардероба на мъже от целия свят.