Новата кампания на Burberry вдига летвата за корпоративен ЛГБТИ активизъм

 
BHK Banner
 

За да отбележи премиерата на новата си колекция, 160-годишния моден гигант Burberry представи нова фото и видео кампания, в центъра на която са многообразните лица на ЛГБТИ общността.

След като обяви, че се оттегля от британската модна марка след 17 години в компанията, главният творчески директор Christopher Bailey обяви, че последната му колекция за Burberry ще празнува пъстротата на куиър хората по начин, невиждан досега в мейнстрийм модата.

Колекцията есен/зима 2018, която бе показана в рамките на Лондонската седмица на модата, включва нова интерпретация на иконичния десен на марката – с вплетена дъга.

Но ангажиментът на модната марка към равенството съвсем не се изчерпва с това. Освен създаването на каре с цветовете на дъгата и финансиране на три благотворителни инициативи, открито гей дизайнерът е подбрал екип от млади ЛГБТИ хора за новата фото и видео кампания. Под заглавие “Увити в любов”, проектът е създаден в сътрудничество с Alasdair McLellan – фотографът, който курира изложбата на Burberry “Here We Are” – и them. – общностна платформа, покриваща широк спектър от теми през светогледа на съвременната ЛГБТИ общност.

Във видеоклипа на кампанията, който можете да видите ексклузивно в сайта на Independent, поредица млади хора, увити в новия десен на марката, се целуват, танцуват и обсъждат какво означава да бъдеш влюбен.

Кампанията включва още серия нежни портрети на куиър двойки, някои от които можете да видите по-долу.

Бляскавото представяне на новата колекция можете да видите по-долу.

 

Хареса ли ви статията?