Видео на Work It Out излага ползите от приобщаването на ЛГБТИ хората на работното място

Защо е важно ЛГБТИ служителите да се чувстват приобщени и открити за себе си на работното място?

Отговорът дава ново видео, част от кампанията „Work It Out“. Платформата свързва базирани в България местни и международни компании, които искат да направят своите работни места по-приобщаващи и включващи ползите от многообразието. Целта й е да насърчи положителна бизнес и икономическа среда за равенство на възможностите за всеки служител в България.

 
L’N’Q: House & Disco
 

В клипа са цитирани данни за отрицателните последици от неприветливи към ЛГБТИ служителите работни места. Например, страните от ЕС губят средно 15 милиарда евро на година, заради фирми, чиято продуктивност е намалена в следствие от страха на ЛГБТИ служителите им да бъдат себе си.

Повече информация за инициативана на фондация GLAS можете да намерите в сайта workitout.glasfoundation.bg.