Българското рекламно лице на гей феста Easter Weekend 2018

Между 29 март и 1 април хиляди гей и би мъже от цяла Европа и отвъд ще се съберат в Барселона за четвъртото издание на великденското парти Easter Weekend, представено от Matinée Group.

PROUD.bg  откри любопитно българско участие в тазгодишния фест. Един пловдивчанин е рекламно лице на Easter Weekend 2018. Визията, на която мускулестият нашенец Любомир Станков язди гигантски заек, вече обикаля социалните мрежи и примамва потенциални гости по улиците на Барселона.

 
Банер Кабинет Дъга – 728×90
 

27-годишният българин живее и работи в Лондон от 3 години. По професия е актьор и хореограф, но в момента се занимава с другата си голяма страст – модата. В британската столица работи като личен шопинг асистент в магазин от веригата за луксозни стоки Selfridges.

Разпитахме Любомир за участието му в рекламната кампания на Easter Weekend и за личния му опит с партита от ранга на Circuit.

Как се озова в ролята на рекламно лице на престижно гей парти в Барселона?

Свързаха се с мен чрез социалната мрежа Facebook и ме поканиха да участвам във фотосесия за два фестивала. Освен за Easter Weekend, направихме снимки и за Circuit Barcelona 2018 заедно с още 6-7 модела.

Как премина фотосесията и какво те впечатли най-силно?

Беше дълъг ден! Работихме около 12 часа, но се получиха изключително добри кадри. Екипът беше любезен и професионален. Забавлявахме се доста.

Планираш ли да пътуваш до Барселона за партито?

Със сигурност ще бъда там, но не като посетител. Поканиха ме да бъда част от танцьорите и на на двата фестивала и аз, разбира се, веднага приех.

Бил ли си на парти от този калибър преди?

Бил съм на много такива големи фестивали, но не като танцьор или рекламно лице, а като един от всички, които отиват да се забавляват. Сега ще съм от другата страна и съм сигурен, че ще бъде незабравимо преживяване.